3/1/15

2015 Book Challenge!!!

Και το 2015 μπήκε και αποχαιρέτησε θριαμβευτικά το 2014!

Ένας χρόνος που είχα βάλει στόχο να διαβάσω αρκετά...περισσότερο απ' όσο συνήθως...γύρω στα 20 βιβλία...Τουλάχιστον, έτσι ξεκίνησα. Γιατί όσο περνούσε ο καιρός το ποσό αυξανόταν!
(...να σημειώσω πως πάντα διάβαζα αλλά με πολύυυυυυυ αργούς ρυθμούς, μέχρι τα τέλη 2012 και αρχές του 2013 όπου τα book bazaars με έκαναν να αγοράσω πολλά διαμαντάκια που τα ξεζούμισα σε χρόνο dt, λόγω θεμάτων αϋπνίας...και έτσι ξεκίνησε το πανηγύρι!)

Τελικά έθεσα στόχο τα 35 βιβλία και κατέληξα να διαβάσω 45! (χειροκρότημα παρακαλώ...!)

Οπότε για φέτος είπα να ξεκινήσω θέτοντας ως στόχο τα βιβλία που κατέληξα να διαβάζω το προηγούμενο χρόνο. 45!

Και έτσι όπως καθόμουν στον υπολογιστή μου και χάζευα στο internet, ΤΣΑΚ!, πετάγεται μπροστά μου ένα post του 9gag... (http://9gag.com/)


2015 READING CHALLENGE!

Δεν άντεξα και χωρίς καν να μπω στο κόπο να το διαβάσω αναλυτικά βροντοφώναξα με στυλ Barney Stinson... "CHALLENGE ACCEPTED!!!" 



Το challenge αυτό αποτελείται από 50 δοκιμασίες πολύ ενδιαφέρουσες όλες!
Έκατσα κάτω λοιπόν και σκέφτηκα βιβλία για τις κατηγορίες αυτές...
Κύριος στόχος μου ήταν αν αντιστοιχίσω βιβλία που βρίσκονταν ήδη αδιάβαστα στα ράφια μου αλλά και νέα που ήθελα πολύ να διαβάσω.
Η λίστα συμπληρώθηκε ωραιότατα και έχω ήδη ξεκινήσει διάβασμα! Ο στόχος μου παραμένει αυτός στο goodreads με τα 45 βιβλία, αλλά θα προσπαθήσω να τον ξεπεράσω ακολουθώντας το challenge αυτό! Ο Θεός βοηθός!!!

Η εικόνα με το challenge είναι η παρακάτω (πατήστε για μεγέθυνση).

Άντε, καλό διάβασμα σε όλους μας!!! 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Ελάτε να τα πούμε!!!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.